Her er bilder fra Ingrid og Magnus sitt flotte bryllup på Byneset i Trondheim. De strålte virkelig om kapp med sola, og det var en fryd å fotografere dem på deres store dag!
Her er min goode venn Steffen! :) Jeg har ikke tatt så mange portretter av gutter på min alder før, og merket fort at guttepositurer ikke er min sterkeste side..men, flinkere skal man bli :p Steffen er forresten en utrolig flink naturfotograf, eller "altmulig" fotograf, så ta en kikk på siden hans: www.seffis.deviantart.com
For et par måneder siden fikk jeg beskjed av Lena om å lage meg en femårsplan over hvordan jeg vil at fremtiden min som fotograf skal se ut. Jeg har lenge hatt tanker om fotofagskolen i Trondheim, helt siden grunnkurs på Media og kommunikasjon. Men jeg tok et valg om å gå ut i arbeid, forså lærling istedet for å å gå tredje året vgs. Siden jeg da ikke fikk studiekompetanse trodde jeg at jeg ikke kunne studere videre. Men, så kom jeg plutselig over nettsiden til Fotofagskolen igjen, og leser at alle med realkompetanse kunne søke. Jeg sendte dermed en mail til skolen, for å høre om fagbrevet gikk under realkompetanse. Og til svar fikk jeg: Hei Inga-Lill Du trenger ikke studiekompetanse. Realkompetanse er all fotorevelant kompetanse uavhengig av alder. Med fagbrev vil du stå sterkt som søker uavhengig av alder. mvh Roar Man skjønner vel fort at jeg skal søke på skolen, men kompetansenivået er skyhøyt, og det er kun de flinkeste av de flinke som får komme inn, (i fjor var det rundt 140-50...
Timeplanen har vært stappfull i det siste, derfor har innleggene vært relativt korte når det kommer til tekst! I tillegg til portrettkurset vi har hatt med Eir Bue har jeg tatt bilder til "Årets frisør" konkurransen, disse kommer når juryeringen er over! Jeg har også tatt menybilder for kafe Havhesten, maange barnehage barn får bildene sine i morgen, og jeg har holdt foredrag for Trondheim Canon Fotoforum. I dag startet bedriftsetablerings-kurset som ble åpnet av vår kjære lærer GT, og foredrag av fashion og reklamefotograf Fred Jonny . Tror dette blir noen gode uker, full av lærerike forelesninger! Etter dette kurset deles vi inn i redaksjoner og skal lage TIDENES fashion-magasin, så stay tuned ;)
Kommentarer