siste uke som lærling!


På tirsdag begynner jeg med gjennomføringen av oppgavene, noe for sent vel å merke.. Jeg har vært hjemme med tidenes verste hals og ørebetennelse i tre dager. Ufattelig dårlig timing, ettersom prøven egentlig skulle starte mandag, og jeg nå skulle ha vært i Tromsø på Bjørn Opshal workshop. Men etter en hard kamp mot feber og HINNSIDES smerter begynner jeg å bli klar til å starte på mine siste og viktigste lærlingeoppgaver. 
Jeg har fått oppgavene, og skal frem til tirsdag lage arbeidsplan for uken. Temaet er "Velkommen til Finnsnes" og består av eksteriør, interiør, portrett, gruppe, stilleben, plakat og repro.

Kryss fingrene for meg :)


Til slutt vil jeg bare vise noe litt morsomt:



Det øverste bildet tok jeg i forbindelse med en produktoppgave for ganske så nøyaktig et år siden, åsså kommer jeg plutselig over denne ordentlige reklamen for Freia sin kakao, og SE så likt det er! Se bort ifra koppen og bakgrunnen på bildet mitt, SE PÅ OPPSTILLINGEN! Den er jo akkurat den samme, bortsett fra at fotografen her har valgt å vise den noe penere venstresiden på sin pakke, som jeg også burde gjort :P 
Nei, nå skal jeg lage meg kakaokopp nr 5 idag (siden vi er så inne på kakao nå må jeg jo legge med at jeg har levd på kakao i tre dager, men Toro sin ;), finne dyna og håpe på en god natt før morgendagens utfordringer! :)


Kommentarer

Kristin sa…
Den der var noe tvilsom fra freias side må jeg si!
haha, ja! freidige freia!! skal vel ærlig talt en del til for at de har sett det bildet da.. :P

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen