Noen ord fra under dyna


Nå er jeg hjemme tredje dag på rad fra jobb, med forkjølelse som legen sa. Men det er nå den mest heavye forkjølelsen jeg har hatt.. Det er flere år siden jeg har vært hjemme så lenge, og jeg begynner å bli i ganske dårlig humør nå. Det går opp for meg hvor viktig det er for meg å holde meg sysselsatt, jeg takler dårlig å ligge hjemme i senga hele dagen. 

Det skjer for tiden en del på jobb. Jeg og Marthe har holdt på med analog sort/hvit fotografering med Lenas gamle Hasselblad, og det er utrolig spennende!! Den 20 september er vi så heldig å få dra til Bergen på workshop med Hans Jørgen Brun, hvor det blir fokusert på lyssetting, og analog fotografering. Jeg er kjempespent, og litt..nei veldig nervøs. Jeg skal ta med 5 bilder som skal analyseres og diskuteres av de andre kursdeltagerne, som jeg antar er veldig veldig mye mer erfaren enn meg. Men det blir nok fantastisk lærerikt :D

Forøvrig holder jeg på med et interiør og arkitektur prosjekt, hvor jeg har tatt bilder på Finnsnes gaard. Resultat kommer når jeg er frisk :)

Jeg og Marthe skal også snart starte på et prosjekt med Aktivitetshuset hvor vi skal ta bilder av instruktører under forskjellige treningsprogram, mot at vi får trene gratis en periode. Fin deal ;) 

I helgen er det bryllup til Trudi og Roy på Elitefoto, så da blir det storkalas på huset! Jeg gleder meg utrolig mye, og satser på mange fine bilder av dem! Så nå må jeg bare forte meg å bli frisk :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen

Julie