Ferdig på Norsk Fotofagskole!


Det er både godt og trist å tenke på at mine dager som fotofagskole elev er over! Her er meg fra avgangsutstillingen vår i helgen og under kommer et lite sammensurium av bilder fra disse to årene:



En av de første skoledagene, GT like engasjert som alltid!




Oppgave fra en av de første photoshop-timene, Jeanett og Eirik hadde fått vakre barn!



Vi lærte oss iallefall fort å feste sammen!



 
Har fått lekt veldigveldigveldig mye klestylist! :)


 Dødskul roadtrip til Nordic Light festivalen!



Fest i fjæra hadde vi og!


Så vant vi Supermange priser i Landskonkurransen


Og ENDA fler år året etter :D



Jeg mimrer EKSTREMstress fra denne 24 timers workshopen, dette er et mirakelbilde!



Har fått jobbet med mange råflinke modeller og stylister! (har stjelt bildene fra Ourstyle.org;)


Og sammen med disse søtingene hadde vi jaggu en portrettfoto bedrift!


Også var vi i AFRIKA!!!!
Her har jeg stjelt Jon Danielsen sitt bilde :)



Og i bladet Fotografi var vi også :D



 Og jeg er så UTROLIG takknemlig for alle minnene, vennskapene og for alt jeg har fått muligheten til å lære! 
HURRA FOR TO SUPERFINE ÅR!!






















Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen