Titthei

En stund siden forrige innlegg nå.. Jeg har for å være ærlig tatt lite bilder i det siste. Vet i grunnen ikke helt hvorfor, men tror man av og til trenger en liten pause uansett hva man driver med, så denne påskeferien har vært total fotofri. Det betyr overhode ikke at jeg er lei, tvert imot har jeg flere prosjekt på gang fremover :) Vi skal bl.a snart gå i gang med en portrettgruppe, bedrift i skole, som vil fungere som et portrettstudio. 9 utvalgte fra klassen skal gjennom workshop med Eir Bue i helgen, og vi vil etter dette ha gode tilbud for primært barn, konfirmant og brudepar foto frem til neste jul, kommer mer info etterhvert :)

Om en uke skal vi på Nordic light og nesten hele skolen skal være med! :) Helt klart vårens snakkis, alle gleder seg veldig til fotofestival!

Jeg ser på statistikken at jeg har en del treff på skolens elevside (jeg har faktisk en del lesere, til tross for at ingen kommenterer her :p) og regner med det er søkere til neste års førsteklasse. Det er så utrolig rart å tenke på at det allerede er gått et år siden jeg var i Oslo på intervju. Vil ønske dere masse lykke til, og det er ingen grunn til å være nervøs, dere vil møte verdens hyggeligste lærere! :)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen