Venus fødsel




Først må jeg bare si at Blogspot taklet tonegjengivningen ekstremt dårlig. Kjolen er mer klar-rød og bildet ble på mystisk vis veldig matt og blass. Er det flere enn meg som har fått slike problemer med bildene etter oppdateringen for bildeopplastning?

Anywho.. Her er iallefall min tolkning av Venus fødsel!
Heidi gjorde en suveren jobb som kjærlighetens gudinne :)

Modell: Heidi Hallseth
Klær: h&m

Nå er vi i gang med iscenesettelsesoppgave 2, hvor vi skal ta utgangspunkt i en film og ta bilder inspirert av den. Jeg har ENDELIG klart å summe meg frem til at det blir Memento, så nå kan jeg starte å kose meg mer med oppgaven! :)

Kommentarer

Anonym sa…
prøvd å sette bildet til sRGB i photoshop? :)
bei nån hakk bedre ja, takk! :) men e fortsatt ganske far away fra orginaln..mænmænn :p

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen

Julie