HURRA!



Etter flere timers knøvling fant jeg endelig ut av hvordan jeg kunne få opp slideshowet mitt her på bloggen! Følte meg ganske nerdy når jeg fant ut av hva som var feil i html-koden alene! :D
Slideshowet ble laget og vist i forbindelse med foredraget jeg holdt for lauget, og der ser du noen av mine fineste bilder :)

Jeg er alene på jobb idag, Lena er dratt til Oslo og Marthe er syk stakkars.. Men jeg har kost meg med plukking og ferdiggjøring av mange serier og ordnet noen bilder til bloggen! :)

Igår sendte jeg søknad til Fotofagskolen! Jeg er så sinnsykt spent.. har sikkert sjekka mailn 300 ganger allerede :P

På søndag drar vi til Larvik på NFFs landsmøte! Vi gleder oss utroolig masse til spennende foredrag, workshops, og ikke minst piratfest med 150 andre fotografer ;D 



Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen

Julie