Sara




Det slår meg at jeg er veldig inne i en sort/hvitt og trekt mettning verden når det kommer til å redigere bilder til bloggen, så jeg vil bare vise dere som leser at jeg også tar tradisjonelle bilder som det av Sara over :)

Det skjer så mye for tiden! Jeg vant Hederlig omtale på tre av fire bilder i Landskonkurransen, noe som forårsaket tre hyl og mye hopping rundt i studioet :D Det er en vanskelig konkurranse, med høye krav om teknikk-mestring og kreativitet, så det er utrolig morsomt bildene mine nådde så langt opp :) Nå er det bare å glede seg til prisutdeling på Landsmøtet i april, dere får se bildene mine i blogg-innlegget etter møtet  ;) 
Om to uker går jeg opp til fagprøven! Tenk så fort tiden har gått!! Men jeg har lært utrolig mye på disse årene, og utviklet meg mye som fotograf og person! Så får vi endelig håpe at det er nok til bestått :)
På mandag skal vi til Tromsø, jeg skal ta arkitektur bilder av Polaria, og vi skal besøke Studio Snorre. Torsdag skal jeg og Marthe til Smilehullet i Harstad, vi hadde besøk av deres lærling Nanna på tirsdag, så nå skal vi til dem en tur :) Samme helg som jeg får oppgavene til fagprøven skal jeg til Tromsø på Bjørn Opsahl workshop! Litt dårlig timing, men han er en fantastisk flink fashion-fotograf, jeg gleder meg såå mye til å se han jobbe! :)
sjekk: www.bjornopsahl.com 


Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen