Trondheim, studieuke og arkitektur!




Sist uke var jeg i Trondheim med studieuke. Var så heldig og fikk bo hos en venninne, så mens hun var på skolen var jeg hjemme og leste teori. Oppmelding til fagprøven er sendt, ikke lenge igjen nå! 

Over ser du et arkitekturbilde jeg tok mens jeg var der nede, vi har ikke så mange spesielt fine byggninger på finnsnes, mens trondheim derimot! For en vakker by! Men det var lettere sagt enn gjort å finne et hus å ta bilde av, for alt var veldig tettitett, noe som gjor det vanskelig å få nok avstand fra bygget. Men etter en gåtur på 2-3 timer fant jeg til slutt dette da :)
Arkitekturbilder er ikke min sterkeste side. Men det er jo litt greit å ta bilde av noe annet enn ellers, også må jeg jo kunne det til fagprøven.
Lærte meg ordentlig å rette opp flere skjeve linjer med denne oppgaven :)

Nå er det bare en uke igjen til Laugsmøtet i Bodø, og jeg skal holde foredrag. Må innrømme at jeg er ganske nervøs.. meeen, det er spennende med utfordringer!
I morgen skal jeg og Marthe intervjues av fylkeskommunen om det å være lærling! 
her skjer det ting! ;D

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen

Julie