Spennende oktober!

Nå har høsten inntatt, og en ny julesesong nærmer seg med stormskritt! Men før den tid er jeg så UTROLIG heldig å få dra på fashion-workshop med Morten Qvale, sjekk :  http://www.mortenqvale.no
Jeg var på foredrag med han under Fotografi 09, og jeg var skikkelig imponert av bildene hans, så denne workshopen tror jeg blir noe av det største jeg har vært med på!
23 oktober drar jeg dit :)
Så, helgen etterpå skal jeg og Marthe på PhotoCamp i Oslo, det blir dager stappet av 
workshops og foredrag, med bl.a Per Heimly og Gen Nishino. Det blir nok enda en spektaktulær helg! 
Mandagen etter drar jeg til Lillestrøm til Studio Oscar for å snakke med Jan, som er ansvarlig for lærlingekontoret i Østfold. Jeg er medlem i deres lærlingering, men siden jeg bor så langt unna har det vært litt vanskelig med oppfølgning, så det skal bli veldig interressant å høre hva han har å si om bildene mine :)



Her er høst-utsillingen vår, og denne gangen er et av mine bilder en av de store! (nr 2 fra høyre) Det er så morsomt å se bildet sitt så stort! Fin start på dagen å se alle disse skjønne barna! :) En annen "fin start på dagen" hjelp er bildet av Trine, sammen med Hederlig omtale diplomen min fra Landskonkuransen som henger i trappeoppgangen. Det er litt tabu å si det, men.... HERREGUD så stolt jeg er! :D 


Og jeg håper hardt på en til etter neste konkuranse ;)

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen

Julie