Marthe the måådel













På fredag dro jeg og lampene til Rådhuset for å ta bilder av Marthe. Ideen startet med at jeg ville ta noen 80-talls bilder i studio, men den ble nooe endret da det ble bestemt at jeg skulle prøve å ta bilder her istedet. Jeg var litt usikker på om jeg ville klare å lysette henne bra, iogmed at jeg aldri har vært alene med lampene utenfor studio før. Men det gikk jo kjempefint, og det var sinnsykt morsomt å ta så dramatiske bilder! Myyye er takket være flinke Marthe, ikke bare er hun flink å ta bilder, men jammen en fantastisk modell også! Hun lever seg så godt inn i rollen :D 

Kommentarer

Anonym sa…
Super kule bilda!!
Marit sa…
Sinnsykt kule bilda :) Love it!
HarbakkenFo2 sa…
Kjempeimponert av bilden dine :) Du har virklig gjort en kjempejobb. Ønkser deg lykke til videre:)

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen