Vinterbilder









Det er ikke bare i studio jeg elsker å ta bilder. Frisk luft kombinert med litt adrenalin mens man leter etter fine motiver er kjempeherlig! Jeg anbefaler alle som er stresset eller føler de har for mye negativt å tenke på, til å ta et kamera, omså et engangskamera, og komme seg ut. Noe av det beste jeg liker med å være fotograf er at idet kameraet tas opp, består verden kun av barnet eller konfirmanten i studio, og alle tankene mine blir fokusert på dem. I den timen blir alt jeg har å stri med borte. Det samme gjelder ute, der man også får opp øynene og faktisk ser seg rundt i sine hverdagslige omgivelser. Man får et helt annet syn på ting, når man leter etter det pene eller interessante i dem. 







Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen