Oda









Jeg har lenge hatt lyst til å ta type ballett/danse bilder, og da jeg hørte Oda som jobber litt hos oss har turnet i mange år, måtte jeg jo gripe sjansen! Hun fikk kjørt seg hardt stakkars, men det ble så utrolig mange flotte bilder! Her har jeg bare plukket ut en liiten del av serien. 
Bilde nr 2 strevde jeg veldig med, det var vanskeligere enn jeg trodde å ta den type bilder. 
Ideen til lyssettingen på det siste bildet skjedde derimot ved en tilfeldighet. Da hun skulle slå hjul mot meg dannet bakgrunnslysene disse siluettene, og det måtte jeg utforske litt mer på! 

Er i lysutforskehjørnet for tiden, nå skal jeg inn i studio og prøve paraplyer for første gang! wish me luck! :)

Kommentarer

Kristin sa…
så flåtte bilda!:) likte best det førsste og siste!
takk! ja, d gjør egentli æ å ;)

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen

Julie