Baby love


Denne uka har jeg hatt hele 3 baby-fotograferinger, i forhold til at jeg aldri har tatt bilder av baby før, kan jeg si hele! Men det var så koselig! Til venstre er fotene til Sivert, under ser du to bilder til, samt beskrivelse av photoshooten hans. Matheo og Oskar får du også se lenger ned :)






  

Sivert på 1 mnd var et nydelig lite nusk, og fikk mange fine bilder av han. Spesielt fornøyd er jeg med "hand-bildene". Begynner endelig å få grep om tele-brennvidden, og det føles godt se bedre og bedre resultater. 



Oskar på 3 mnd var ikke helt i slaget idag, ettersom han begynte å få tenner som klør. Så store deler av bildeserien hans bestod av hand i munn. Men han kommer tilbake på mandag, så håper vi på en bedre dag for lille Oskar. Han skal forøvrig komme tilbake til meg hver tredje måned, det blir gøy å følge med forandringene hans, og utviklingen av mine fototeknikker!




9 mnd gamle Matheo var min aller første baby i studio. Fotograferingen gikk kjempefint, med en strålende blid gutt :)

Kommentarer

Åh, helledussan for noen fine babybilder :) Du er jammenmeg flink!!

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Dan Richard Davidsen