Kjersti og Harald










07.08 ble dette vakre paret viet på Bjorelvnes, på en av sommerens få soldager i nord :)
De ble også min siste fotografering for Lena, iallefall for nå.. Er nok en liten fare for litt brudeparfoto hos henne neste sommer også :)

Nå har jeg flyttet til Trondheim, og det er jammen ikke lenge til skolen begynner! Det er en utrolig merkelig tanke at jeg ikke skal tilbake på jobb, jeg har enda en følelse av at jeg er på ferie og snart skal tilbake til jentene i studioet. Man kommer utrolig nært hverandre når man jobber så få sammen. Takk til Lena for tre lærerike og spennende år, og til Marthe som gjorde det siste året enda bedre! :)

Kommentarer

Linn-Eva sa…
Nydelige bilda Inga-Lill!! Har følgt litt med på lærlingebloggen din innimellom og må virkelig si at du har hatt ei kjæmpe flott utvikling! Vældig artig å se ;o) Bli veldig spennanes å begynne på fotofagskolen, håpe du fortsette å blogge så vi får se korsen veien videre førr dæ bli! Masse lykke tell med ny by, nye venna, ny leilighet og nytt studie ;o) Tippe du bli å moill kose dæ ;o)
Tuusen takk Linn-Eva! e stas å høre når d kjæm fra en så døkti fotograf som dæ ;) ja d bi kjempespennanes d her, har så mange sommerfugla i magen nu :D ska selvfølgeli fortsette blogginga! håpe alt e bra me dæ og dine, klæm :)
Eva sa…
Dette var kjempefine bilder Inga-Lill. Nydelige uttrykk og vakkert lys:) Det øverste bildet synes jeg var veldig vakkert!
hjertelig takk Eva! e så utruli koseli å få tilbakemeldinge, og spesielt fra norges bryllupsfotograf numero uno! :D e vældi gla i d øverste bildet æ å! :)

Populære innlegg fra denne bloggen

Julie og Stine

Julie

Dan Richard Davidsen